Rendkívüli tájékoztató: a Covid-19 coronavírus kapcsán életbe lépett változásokról

Tisztelt Ügyfeleink!

Fontos számunkra az Önök és munkatársaink egészsége és biztonsága, ezért óvintézkedéseket vezettünk be egyes szolgáltatásainkhoz kapcsolódóan. Folyamatosan figyeljük a járvány következtében kialakult helyzetet, és a hatóságok legfrissebb információi, ajánlásai alapján megtesszük a megfelelő lépéseket.

A Magyarországon kialakult helyzetet és intézkedéseket figyelembe véve (érintésmentes ügyintézés, fokozott fertőtlenítés, rövidített nyitvatartás stb.), mindent megteszünk annak érdekében, hogy segítsünk Önnek, és előre elnézést kérünk, ha a bejelentett javítási igények kezelésében késedelmet tapasztal.

Keressen minket az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Ügyfélszolgálat
06-1-252-1773

Hétfőtől - péntekig: 08:00 - 17:00

ugyfelszolgalat@electrolux.com

Terméktámogatás


Szerviz szolgáltatások

Amennyiben készüléke meghibásodik, kérjük először minden esetben hívja ügyfélszolgálatunkat. Előfordulhat, hogy munkatársaink telefonon is tudnak segíteni Önnek a probléma megoldásában, anélkül, hogy egy szakembernek személyesen ki kellene mennie Önhöz.

Ha mindenképpen szükség van képzett szervizszakember segítségére, hibabejelentését továbbítjuk szerződött szervizpartnerünknek, de a javítás elvégzését, a szervizpartnerek korlátozott működése miatt, nem tudjuk garantálni.

Ha Ön, családtagja vagy közvetlen munkatársa az elmúlt 14 napban a COVID-19 koronavírus által fertőzött területen járt, várjon 2 hetet mielőtt kihívja a szervizt. Amennyiben influenza tüneteit (láz, akut légzési nehézségek) észleli magán vagy valamelyik családtagján, kérjük, ne hívja ki a szervizt. A tünetek megszűnése után is várjon minimum 7 napot, mielőtt a szerviz munkatársával kapcsolatba kerül.
Amennyiben a szervizes kolléga a vírusra utaló tüneteket tapasztal a látogatás során, felfüggesztheti a javítást.

Abban az esetben, ha van már megbeszélt szerviz időpontja, de a fenti esetek egyike fennáll, kérjük halassza el a találkozót egy későbbi időpontra.

Munkatársaink és szervizpartnereink egészségének és biztonságának védelme érdekében az Electrolux további óvintézkedéseket vezetett be. Ezek kiterjednek az otthonaikban történő helyszíni javításokra, valamint a szervizekben történő személyes találkozásokra (pl. ha Ön megy be egy megrendelt alkatrészért egy üzletbe). A találkozás során munkatársaink kerülik a közvetlen érintkezést (beleértve a kézfogást), arcmaszkot viselhetnek, és kérdéseket tehetnek fel az Ön egészségi állapotával kapcsolatban (esetleg javasolhatják a találkozó/javítás elhalasztását).