Akadálymentességi tájékoztató
Az Electrolux elkötelezett amellett, hogy weboldalai és mobilalkalmazásai megfeleljenek az Európai Akadálymentességi Irányelv (European Accessibility Act) nemzeti jogba ültetett követelményeinek, valamint az EN 301 549 európai szabványnak és a WCAG 2.2 AA szintű nemzetközi irányelvnek.
Ebben a tájékoztatóban azt is bemutatjuk, hogyan jelezheti számunkra az akadálymentességgel kapcsolatos problémákat, hogy megoldást találhassunk rájuk. Emellett információt nyújtunk arról is, hogyan veheti fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal segítségért az akadálymentességi funkciókkal kapcsolatban – pl., ha termékvásárláshoz kér támogatást.
A tájékoztató hatálya
Ez az akadálymentességi tájékoztató a fogyasztók számára nyújtott, távértékesítésen alapuló, weboldalakon és mobil eszközökön keresztül, elektronikus úton elérhető e-kereskedelmi szolgáltatásokra vonatkozik – pl. a weboldalainkon vagy alkalmazásainkon keresztüli vásárlásra.
Technikai információk a weboldalak és mobilalkalmazások akadálymentességéről
Támogatjuk az összes elterjedt böngésző – pl. a Chrome, az Edge, a Firefox, az Opera, a Safari és más Chromium-alapú böngészők – legújabb verzióit, és alkalmazkodunk a különböző képernyőméretekhez (asztali gép, mobiltelefon, táblagép).
A belső tesztelés során képernyőolvasókkal, billentyűzetes navigációval és hangvezérléssel is ellenőriztük az elérhetőséget. Android és iOS rendszereken egyaránt a legfrissebb verziókat támogatjuk, valamint felhasználói tesztelést is végeztünk.
Hogyan jelezhet problémát
A technikai akadálymentességi megoldások eltérőek lehetnek, és az Electrolux számára értékes visszajelzést jelent, ha fogyasztói megosztják tapasztalataikat, hogy fejleszthessük e-kereskedelmi és alkalmazásélményeinket.
Amennyiben bármilyen akadálymentességgel kapcsolatos nehézséget tapasztal digitális felületeinken, rendszereinkben vagy szolgáltatásainkban, amelyek az akadálymentességi követelmények hatálya alá esnek, kérjük, írjon az alábbi e-mail címre:
accessibility@electrolux.com
(Figyelem: ez egy automatikus, válaszra nem alkalmas e-mail cím. Kérdése esetén, kérjük, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.)
A probléma hatékonyabb kivizsgálása érdekében kérjük, lehetőség szerint az alábbiakat is küldje el:
-
A végrehajtani kívánt művelet rövid leírása és az észlelt probléma
-
Használt böngésző vagy natív mobilalkalmazás, valamint az Ön tartózkodási helye (ország)
-
Link vagy képernyőkép arról az oldalról, ahol a probléma jelentkezett
Fogyasztói támogatás elérhetősége
Amennyiben segítségre van szüksége, ügyfélszolgálatunk chaten és telefon is elérhető weboldalainkon és alkalmazásainkban.
Megfelelőségi állapot
Folyamatosan teszteljük és monitorozzuk weboldalaink és mobilalkalmazásaink releváns szolgáltatásait, szükség esetén külső, akadálymentességgel foglalkozó tanácsadók bevonásával, manuális és automatizált tesztelési módszerek kombinációjával.
A weboldalon fogyasztók számára készült tartalmak mellett egyes részek más célcsoportok – például szerviztechnikusok – számára is elérhetők. Az akadálymentességi követelmények nem terjednek ki az olyan e-kereskedelmi tartalmakra, amelyek nem fogyasztók számára készültek.
Az akadálymentességi tájékoztató közzétételének dátuma: 2024. június 18.